Hastane, Doktor, Acente, Saç Ekim Merkezleri, Diş Klinikleri Ve Estetik Klinikleri, Sağlık Turizmi Çalışanları Ve Sağlık Turizmine İlgi Duyan Herkes İçin
Sağlık Turizmi Eğitimi & Sağlık Turizmi Business Networking Organizasyonu
22 TEMMUZ 2023 CUMARTESİ / ANTALYA
Sağlık Turizmi Eğitimi
Sağlık Turizmi Business Networking Organizasyonu
Eğitim Konuları
* Sağlık Turizmi Odaklı Dijital Pazarlama ve Stratejiler
Eğitmen: Cem Evren MİNAZ – Sağlık Turizmi Danışmanı ve Dijital Pazarlama Uzmanı
- Hastane ve Klinikleri İçin Sağlık Turizmi Nasıl yapılır?
- Sağlık Turizmi Yol Haritası
- Sağlık Turizminde Doğru Fiyatlandırma
- Sağlık Turizminde %5 Kritik Satış Seviyesi – Satış Yoksa Hasta da Yok!
- Sağlık Turizminde İleri Seviye Reklam Sistemi Nasıl Kurulur?
- Sağlık Turizminde İçeriğin Önemi
- Doğru Sosyal Medya Yapılanması Nasıl Olmalı?
- Hangi Platformlarda Reklam Çıkmalıyım?
- Hangi Ülkelere Hangi Dillerde Reklam Çıkmalıyım?
- Sağlık Turizminde Ne Kadar Bütçe İle Ayda Kaç Leads (Müşteri Formu ) Alırım ve Ayda Kaç Hasta Getirebilirim?
- Rakiplerin Reklamlarını Nasıl Görebilirim?
- Tedavi Sonrası Süreç Yönetimi – Truva Atı Sistemi
- Facebook – İnstagram Etkili Hedef Kitleler Hangileri?
- Lookalike nedir? Benzer Hedef Kitleler Nedir? Nasıl kullanılır?
- Google ADS Hangi Anahtar Kelimelere Reklam Vermeliyim?
- Google ADS ile Rekabeti Düşük Ülkeler Nasıl Bulunur?
* Sağlık Turizmi Satış ve Pazarlama
Eğitmen: Ahmet YARDIMCI – Sağlık Turizmi Danışmanı / Satış ve Pazarlama Eğitmeni
- Sağlık Turizmi Satışını Dünya’daki rakiplerimiz Nasıl Yapıyor?
- Diş, Estetik, Saç ve Diğer Sağlık Turizmi Dallarında Doğru Satış süreçleri ve yönetme metodolojileri
- Hasta arama, ulaşma ve kazanım oranları ne olmalıdır?
- %5 hasta kazanım oranı
- Satış süreçlerini yönetmeyi öğrenmenin hasta kazanım oranına etkisi
- Kaliteli Dataya Sahip Olmak İçin Satış Ekibi Ne Yapmalı?
- Satışın Kurumsal Hafızası
- hasta formu doldurmadan önce satış yapmaya nasıl katkı sağlarsın?
- hastaya ulaşamıyorum!
- Hasta İtirazlarını Yönetmek
- Dünya’daki sağlık turizmi satış ekiplerinin itiraza bakışı ve yönetim modelleri
- Farklı ülke Kültürlerine ve Değerlere göre itiraz karşılamak
- Form dolduran tüm hastalara ulaşabileceğin bir iletişim kanalı var mıdır?
- Hastaya ulaşmak konusunda merak edilen soruların cevapları
- Kime Ulaşıyorsun?
- Ne zaman ulaşman gerekiyor?
- Ne Önereceksin?
- Nasıl Önereceksin?
- Neden Senin Önerini Kabul Etsin?
- Önce Tanış Sonra Satış!
- Güven her şeydir!
- Hastaların Soruları ve Yaklaşımları İle Güven Ölçümü Nasıl Yapılır?
- Bana detay anlatma
- Fiyatınız nedir?
- Elimde bu fiyat var
- Aynısını verebilir misin?
- Teklifi aldıktan sonra bir daha ulaşamadığın hasta datası çöp müdür?
- Duygusal Zeka & Duygusal Esneklik
- İletişim Bileşenleri
- Hikayeler
- Satıcı Hastası İçin Değerli Olmalıdır!
- Dünya’dan örnekler ile değer odaklı satış yöntemleri
- Aradığın ülke hastalarının kişilik tipleri ve değerlerini nasıl anlarsın?
- ülkelere ve kültürlere göre değerler ve farklılıklar
- Dinlemek erdemdir!
- Telefonda satış teknikleri
- Dinle, anla ve değeri keşfet
- Etkili Satış Teknikleri
- Değere odaklan satışa değil
- Doğru hasta iletişimi ile gizli ihtiyacı keşfet
- Teklif değil çözüm önerisi paylaş!
- Hastaların Kişilik tiplerine ve değerlerine göre;
hastayı merak ettirecek Etkili ve doğru yazışma teknikleri - dünya ile rekabette fark yaratan çözüm önerileri
- Doğru ve etkili Teklif takip süreçleri
İtiraz karşılama ve öfke yönetimi - Ülkelerine Göre Hastaların ikna süreçleri
- Kaybetmeyi göze almayan kazanamaz!
- Satış olumlu ya da olumsuz sonuçlandırmak
- Dünya’da Satış Hedeflemesi ve Doğru Hedef Yönetimi
- İkna modellerini doğru kullanmak
- Hasta deneyim yönetimi
- Satış danışmanı olmak
- Referans ile gelen hasta maliyeti yeni tanıştığımız hastanın 1/9’udur.
- Hasta memnuniyeti Sürdürülebilir referans yönetimi
* Sağlık Turizmi Yetki Belgesi ve Teşvik Süreçleri
Eğitmen: Derya İLTEKE – Sağlık Turizmi Teşvik Danışmanı
- İstihdam desteğinden faydalanmak isteyen klinikler nelere dikkat etmelidirler?
- İstihdam desteğinden doktor, yardımcı personel ve hemşireler faydalanabilir mi?
- Yurt dışında ofis açmamız noktasında nasıl bir destekten yararlana biliriz?
- Seyahat ve komplikasyon sigortasından kliniklerimiz nasıl faydalanabilir?
- Acente komisyon desteğini kliniklerimiz nasıl kullanabilir?
- Sağlık Personelinin Eğitimi ile ilgili bir destek var mıdır?
- Yurt dışında ve içinde yapılan etkinliklere katılım desteklerinde dikkat edilmesi gereken noktalar nelerdir?
- Ülkemize gelen hastanın transfer ve konaklama giderleri destek kapsamında mıdır?
- Sağlık Turizmi yetki belgesi nasıl alınır ve kriterleri nelerdir?
- Sağlık Turizmi yetki belgesi almak bize ne avantajlar sağlar?
- Bir klinik ya da aracı kuruluş olarak hangi tür desteklerden ne kadar süre ile yararlanabiliriz?
- Reklam tanıtım desteklerinde hangi tür harcamalarımız desteklenmektedir?
- Ürün yerleştirme desteği reklam tanıtım destekleri içinde mi yer almaktadır?
- Hasta yol desteğini alabilmek için nasıl bir yöntem izlemeliyiz?
Haber:Hasan Eryiğit